25 Eylül 2009 Cuma

içimdeki insanlık

bugün günlerden pazar
hava aydınlık
hava alabildiğine sıcak
ve havada kum fırtınası var

ey içimdeki insanlık
seni düşünüyorum
yalnızca seni
senin kanayan sesini
düşünüyorum

önümde nil
arkamda piramitler
nil alabildiğine uzun
ve zaman alabildiğine mülâyim

ey içimdeki insanlık

seni düşünüyorum
yalnızca seni
senin kanayan sesini
düşünüyorum

sohbet kervânına katılan insan
külrengi sabahların karartamadığı
gülrengi âşkını seviyorum senin
ne musa'ya tapmışsındır sen
ne firavun'a
senin gözlerinin derinindeki kızıldeniz'i seviyorum
alabildiğine sonsuz

alabildiğine hırçın
ve alabildiğine âsî gözlerini seviyorum

ey içimdeki insanlık
seni düşünüyorum
yalnızca seni
senin kanayan sesini düşünüyorum

şiir: hilmi bulunmaz
foto: fikriye bulunmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder